ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ ИЛИ РЕКЛАМАЦИЯ
ДО “ВИТ-БОРСАТА ЗА МАТРАЦИ” ЕООД
|
Три имена:
|
Адрес:
|
Имейл:
|
Телефон:
|
|
|
|
Уведомявам Ви, че съгласно чл. 55, ал. 1 ЗЗП се отказвам от сключения от мен договор за покупка и връщам в ненарушено състояние следните стоки:
|
|
Номер и дата на фактура:
|
Дата на получаване:
|
*Можете също така да попълните и подадете по електронен път формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление за отказ на: ________________ .
Ако използвате тази възможност, ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител (например по електронна поща) съобщение за потвърждение на получаването на отказа.
|
|
Уведомявам Ви за установено от мен несъответствие на договорената с доставената стока (описание на продукта):
|
|
Номер и дата на фактура:
|
Дата на получаване:
|
Закупената стока е:
|
С настоящата рекламация заявявам желание за:
|
|
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРАВА
|
ОТКАЗ
|
РЕКЛАМАЦИЯ
|
-
Правото на отказ се прилага само при сключване на договори от разстояние или договори, сключени извън търговския обект.
-
Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.
-
14-дневният срок започва да тече от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача.
-
В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.
-
При неизпълнение на условията за отказ и/или връщане търговецът си запазва правото да откаже приемане на стоката и/или да не възстанови сумите в пълен размер.
-
Стоките трябва да бъдат придружени от оригинал или копие от касова бележка или фактура, издадени при закупуване на продукта.
|
-
Потребителят има право:
-
да поиска привеждане на стоката в съответствие;
-
да изиска намаление на цената;
-
да развали договора, освен ако несъответствието е незначително.
-
Потребителят може да избере между ремонт или замяна на стоката, освен ако това се окаже невъзможно или би довело до непропорционално големи разходи за търговеца.
-
Ремонтът или замяната на стоките се извършва безплатно в рамките на един месец, считано от уведомяването на търговеца за несъответствието.
-
Потребителят има право на пропорционално намаляване на цената или да развали договора, ако:
-
търговецът не е извършил ремонт/замяна или е отказал да приведе стоката в съответствие;
-
се появи несъответствие въпреки предприетите действия;
-
несъответствието е толкова сериозно, че оправдава незабавно намаляване на цената или разваляне на договора за продажба;
-
търговецът е заявил или е ясно, че няма да приведе стоката в съответствие в разумен срок или без значително неудобство за потребителя.
|
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ
|
! Важно е да са спазени следните условия за връщане:
-
Запазете оригиналната опаковка и пълна окомплектовка на получения продукт.
-
Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите, че Ви харесва, но сте задължени да го запазите в безупречно състояние и вид.
-
Върнатият продукт трябва да бъде без следи от употреба, с ненарушена цялост, без драскотини и следи от удари и с всички защитни покрития, които продуктът е имал при получаването му.
-
Оригиналната опаковка, всички брошури и документи, включително документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени.
-
Транспортните разходи за връщането на продукта са за Ваша сметка, освен ако изрично не е уговорено друго.
|
! Не можете да върнете или замените следните стоки съгласно чл. 57 ЗЗП:
-
продукти, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
-
продукти в лош вид и видими следи от употреба;
-
продукти, които са доставени запечатани и са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.
|
При желание за отказ на основания, различни от описаните по-горе, можете да подадете писмена молба на _______________ , като посочите причините за това.
|
Изпратете този формуляр заедно със стоката и съпътстващите я документи на адрес: ____________________________________________________________ - за “ВИТ-БОРСАТА ЗА МАТРАЦИ” ЕООД.
|